Pages

dinsdag 24 april 2012

Week view...


Hey allemaal,

Het is weer tijd voor een Week View!
Ik had een erg drukke week met al mijn tentamens en Parijs, maar het was wel erg leuk.
Maandag had ik tentamens en verder moest ik 's avonds nog even werken.
Dinsdag moest ik weer een keer een hele dag naar school. Ik had er totaal geen zin in, maar ja...
Ik had eerste tekenen theorie en daarna tekenen praktijk. Daarvoor had ik thuis 3 collages gedaan. Als onderwerp had ik Chanel gekozen. Ik ben erg blij met het resultaat van m'n collages. Als tentamen moest ik één van die collages natekenen en er een fles voorzetten, zodat de vorm veranderde. Uiteindelijk had ik voor m'n tekening en m'n collages een 7.5 dus daar was ik erg blij mee.
Woensdag had ik nog een tentamen die ik uiteindelijk erg goed gemaakt hebt.
Donderdag had ik een erg druk dagje. 's Ochtends mijn herkansing en gelijk de hele dag erna examentrainingen die best saai waren. 's Middags moest ik nog van alles regelen voor Parijs en 's avonds moest ik nog even weg. Het was mijn bedoeling om rond 10 uur te gaan slapen, maar dat werd half 12 en om kwart voor 2 ging de wekker weer.
Vrijdag vertrok ik rond half 4 met de bus richting Parijs en wat was ik moe!!
Na ongeveer 6 uur rijden kwamen we om half 11 aan in Parijs. Meteen in de chaos en drukte van de metro. Bah ik hou er echt niet van. Veel te druk en chaotisch en je moet contstant opletten.
Eerst ging ik naar de Arc de Triomphe en de Champ Elysees. Vervolgens kwamen we in een stortbui terecht, maar daar hebben we de rest van de dag geen last meer van gehad.
Vervolgens gingen we met de metro naar de Eifeltoren. In het echt valt het best tegen que hoogte, maar hij is wel mooi en leuk om een keer geweest te zijn. Ik ben er niet op geweest maar wel op de Montparnasse. Dat is de hoogste toren van Parijs en het uitzicht was echt fantastisch. Hierna gingen we door naar de Notre Dame en daar hadden we 3 uur vrije tijd. Ik heb heerlijk met nog een paar meiden pizza gegeten in een restaurantje en dat was erg gezellig.
's Avonds zijn we nog naar de Sacre Coeur geweest. Echt een hele mooie kerk met een super uitzicht. Ook het op de trappen zitten onder genot van een zanger was echt om nooit te vergeten.
Ik was blij dat ik weer thuis was uiteindelijk en dat ik lekker kon slapen.
Zaterdag heb ik dus eerst heel lang uitgeslapen en vervolgens het cadeau voor mijn vriend opgehaald.
Zondag heb ik niet veel bijzonders gedaan.

Dit was mijn week.
Hoe was jullie week?

Liefs Greetje...
Nog even snel m'n tentamen leren op maandagochtend...
Dit is het eindresultaat van m'n collages...
Het eindresultaat...
Aardrijkskunde herkansing leren...
Rantsoen voor Parijs...
Ready to go...
Tour de Eifel...
C'est moi...
Pizza...
Uitzicht vanaf Montparnasse...
Het cadeau van m'n vriend... Een foto van hem en mij op canvas...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten