Pages

donderdag 12 april 2012

Amsterdam.

Hey allemaal,

Ook ik heb geshopt in Amsterdam :-) Echt een aanrader als je er nog nooit geweest bent!
Ik ben er met mijn zus, schoonzus en haar zusje geweest.

We gingen vrijdagavond (30-4) naar Amsterdam met de trein, en hebben toen een nachtje in een hotel geslapen.
Zaterdagochtend waren we al vroeg uit bed gegaan, en waren om 09.00 al heerlijk aan het shoppen.
We hebben het tot ong. 14.15 volgehouden, en zijn toen weer met de trein naar huis gegaan.
Wat was het vét!!
In oktober hebben we alweer een dagje gepland met zn 4en.

Hieronder de foto's van mijn nieuwe aankopen.

Tregging van de Pieces €15,- (2 voor € 30,-)

Vestje Anna Scott €15,-

Leren jasje Anna Scott €15,-

Jurkje Fransa €30,-

Kersen sjaal €4,95

Top Anna Scott €15,-

Giletje Fransa €25,-

Lang vest Anna Scott €15,- of €20,- (weet ik niet meer precies)

Lang vest BLAF €20,-

Armbandje.

Armbandje.

Armbandje.

Ketting.

Ketting.

De prijzen van de sieraden weet ik niet meer.
De sieraden bij elkaar kosten €23,95.

Veel shop plezier!

Liefs, Anne-Co

2 opmerkingen: