Pages

woensdag 7 maart 2012

Shoppen Rotterdam

Hey allemaal,

Hier weer een keer een bericht over mijn aankopen uit Rotterdam.
Ik was daar met mij vriend en natuurlijk moet ik dan naar de Primark.
Het was erg druk en rommelig, zoals altijd, dus na een tijdje waren we het zat en gingen we wat eten bij de MAC. Nadat we propvol zaten gingen we verder winkelen in het winkelcentrum.
Hieronder mijn aankopen..
Tas van de Primark voor €13,00
Tasje voor als ik uitga van de Primark voor €5,00
Geurtje van Tommy Hilfiger €30,00 van m'n lieve vriend gekregen.
Sandaaltjes voor de zomer van de Primark voor maar €3,00
Laarsjes met hak van de Primark voor €18,00 I love them!
Roze top voor het voorjaar en de zomer bij de H&M voor €9,95
Broek van de H&M voor €14,95
Zacht roze blazer van de H&M voor €29,95
Jurkje van de Primark de prijs weet ik niet meer.
Veren oorbellen van Miss Etam voor €4,95
Armband van de Primark voor €1,50
Nagellak van de Primark voor maar €3,00
Tot slot nog een grijs basic t-shirt van de H&M voor €9,95. Helaas wilde die foto niet uploaden.

Ik ben erg blij met mijn aankopen.
Primark en H&M blijven m'n favoriete winkels!

Liefs Greetje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten