Pages

dinsdag 27 maart 2012

Shoplog

Hey allemaal,

Vandaag ben ik even naar de stad geweest om te kijken of ik nog even wat leuks zag voor deze mooie dagen. Helaas heb ik niet heel veel gevonden, maar volgende week ga ik naar Amsterdam dus dan kan ik daar lekker shoppen. Wel heb ik vandaag een zalmroze rokje en ballerina's gekocht. Ik had echt een paar ballerina's nodig, want m'n oude waren kapot en te klein en het is ook fijn om niet altijd op hakken te moeten lopen in de zomer.
Wat ik verder deze zomer nog wil zal ik binnenkort in een berichtje zetten.
Ik heb er zelf foto's van gemaakt, maar helaas kan ik het stekkertje van m'n camera niet vinden dus ik heb even plaatjes op internet opgezocht. Dus ik ga binnenkort eerst maar eens m'n stekkertje opzoeken.
Het rokje van €29,95 bij de Shoeby Fashion en de ballerina's van Van Haren voor €16,90.

Wat vinden jullie ervan?

Liefs Greetje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten