Pages

donderdag 16 februari 2012

Vrije dag.

Hey allemaal,

Hmm vandaag ben ik heerlijk aan het genieten van een vrije dag.
Er is een doe-dag op mijn school, en daar kunnen ze niet alle klassen bij gebruiken, dus hebben ze ons vrij gegeven.
Nou dat is voor mij geen probleem natuurlijk, want er zijn genoeg dingen te doen in mn vrije tijd!

Ik ben vanmiddag met mn moeder naar Zwolle geweest.
Daar zit een winkel die 'De oude bank' heet.
Dat is een winkeltje met allemaal brocante spulletjes. Echt heel erg leuk!

http://www.de-oude-bank.nl/

We hebben er een leuk tijdschrift gekocht, en 3 potten met verf.
Want.. Mn moeder gaat de keukenkast violet blauw verven.
Nu denk je wellicht 'violet blauw?' is dat wel mooi?
Nou en of het mooi is!
Als hij klaar is, maak ik een foto en publiceer ik hem.

Maar niet alleen de kast gaat ze verven, ook onze keukentafel wordt geverfd.
Die krijgt een old grey tafelblad met witte poten.
Erg leuk!

De verf die we gekocht hebben is écht een aanrader.
Je hoeft het meubelstuk geeneens te schuren of in de grondverf te zetten.
Je kan gelijk beginnen met verven!!

Liefs, Anne-Co





Geen opmerkingen:

Een reactie posten