Pages

vrijdag 10 februari 2012

Van alles wat

Hey allemaal,

Rojo.


Sinds mijn (Anne-Co) zus weer uit Peru is, en een cd mee heeft genomen van een muziekgroep, ben ik daar helemaal weg van.
Namelijk: Rojo. Je schrijft 'Rojo', maar je spreekt het zo uit: 'Rogo'.

Het is een gospel band uit Peru, en zingen dus christelijke spaanse liederen.
Ik vindt het een erg leuke band!
Sommige nummers zijn lekker rustig, maar ze hebben ook genoeg 'harde' nummers.

In de link hieronder, staat een clipje van hun.
Veel luisterplezier!

http://www.youtube.com/watch?v=iXEaTDy2xpY




Vanavond.


Vanavond ga ik met Greetje bij buren van mij oppassen.
Wat natuurlijk erg gezellig is, want we hebben zóveel om elkaar te vertellen!
De laatste tijd schiet het er steeds weer bij in om wat met elkaar af te spreken, dus is het wel even leuk om bij te kletsen.

Fijne vrijdagavond!

Liefs...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten