Pages

dinsdag 7 februari 2012

kast

Hey allemaal,

Ken jij dat?
Dat je iets afspreekt met je moeder, en dat je dan eens aan dr vraagt; ''Mam, wanneer ga je nou mijn kast verfen?'' Dan zegt je moeder '' Jaa dat ga ik volgende week doen hoor!''
Maar.. dat ze het dan nog niet doet, en als je het dan weer vraagt ze hetzelfde zegt als een week geleden.
Schiet dus echt niet op, en soms kan ik (Anne-Co) daar wel chagrijnig van worden.

Maar goed.. Dus eindelijk is mijn kast geverfd! :)
Hij is met blauwe kalkverf geverfd.
Ik dacht eerst; jak blauw?!?! Ik wil helemaal geen blauwe kast!
Maar het resultaat mag er zijn.
Het is een mooie poederachtige blauwe kleur, dus niet knal blauw ofzo.

De verf is gekocht bij deze winkel :
http://www.casaelcampo.nl/
Dat is een winkel waar je leuke decoratie dingen voor in huis of voor op je kamer kan kopen.
Maar waar je dus ook verf kan kopen.

Omdat mijn kast nog op de kamer van mijn zus staat, en zij morgenavond weer thuis komt nadat ze een halfjaar in Peru geweest is, moet ik hem morgenochtend in mijn 2 vrije uurtjes weer naar mijn kamer slepen, en mn kast weer volstouwen met mijn kleding en andere prelaria wat erin stond.
Hmm wel jammer van het uitslapen wat niet doorgaat, maar goed.. het is even niet anders.

Ik was vroeger helemaal mal van de kleur roze. Tja.. dat zijn/waren de meeste meisjes!
De kleur van mijn behang was dus ook roze. Nu nog steeds, maar ik wil daar graag vanaf.
Mijn buren hebben in hun woonkamer een klei kleurige muur.
Erg gaaf!
Mijn muur gaat dan ook die kleur krijgen, maar dat duurt denk ik nog wel even, want mn moeder heeft daar nog niet zoveel zin in om te doen.
Ik mag het niet zelf doen, want dan komt alles onder de verf te zitten hihi!

Oja, natuurlijk even een foto van mijn kast ;)

Liefs...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten