Pages

vrijdag 30 december 2011

Aankopen Zwolle...

Hey allemaal,

Ik ben gister wezen winkelen met m'n vriend in Zwolle..
Ik heb daar een gewoon zwart t-shirt (€ 9.95) gekocht, want dat past overal goed bij en die ik al had was niet helemaal mooi meer. Verder een gestreept strak jurkje (€12,95) en een blauw blousje (€14.95). Altijd netjes... Bij de H&M.
Verder heb ik nog een body lotion van de H&M van m'n vriend gekregen.. Echt super lief en het ruikt echt super lekker en fris naar witte bloesem...
Ik was ook nog op zoek naar een ring en een armband. Uiteindelijk vond ik bij de Six een ring voor €3.95 waar ik uiteindelijk ook nog korting op kreeg door mn CJP pas.
Bij de Bijou Brigitte vond ik een armband waarnaar ik al een tijdje naar op zoek was. Deze was €7.95.
Verder zet ik er hieronder nog een paar foto's neer van m'n laatst gekochte schoenen voor de kerst en een kettinkje die ik van m'n vriend kreeg toen we 2 maanden samen waren...
We hebben gister bij de V&D gegeten, want we hadden van die kortingsbonnetjes. Dus zaten we uiteindelijk aan de cheeseburgers met patat, cola en een ananassinaasappel smoothie.. Echt super lekker en zeker een aanrader!
Later op de avond hebben we nog gezellig koffie gedronken bij Coffee united.

Het was een zeer geslaagde middag en avond!

Liefs Greetje...








Geen opmerkingen:

Een reactie posten