Pages

dinsdag 25 oktober 2011

Londen 2011

Hey allemaal,

Ik ben alweer een paar dagen terug uit Londen. Het was echt geweldig. Deze stad is echt een aanrader. Leuke winkels, geweldige sfeer en prachtige gebouwen! Ik heb heel erg veel gelopen, maar daardoor ook heel veel gezien. Ik verbleef met een paar meiden in een gastgezin en dat viel heel erg mee. We dachten dat het erg vies zou zijn, maar dat was het niet. Het eten was ook goed. 's Ochtends aten we toast met jam en 's avonds aten we pizza/pasta of in de stad. De lunchpakketjes waren minder lekker dus die hebben we aan de vogels gegeven!
Na de week was ik erg moe, maar dat hoort erbij. Aan de andere kant van de weg rijden is even wennen, maar wel leuk om mee te maken. Hieronder een paar foto's. Ik zal niet alles erop zetten want dat wordt wel heel erg veel!

Liefs...








Geen opmerkingen:

Een reactie posten